Donderdag 3 december 2020 | 15.30 uur
ALGEMENE LEDENVERGADERING
Beste leden van De BIZ,
Jaarlijks houden we in het najaar onze Algemene Ledenvergadering. Echter dit keer zal deze vergadering op een andere wijze plaatsvinden. Nadat het coronavirus in maart van dit jaar op abrupte wijze een einde heeft gemaakt aan alle fysieke bijeenkomsten, konden we gelukkig meteen onze activiteiten, in aangepaste vorm en thema, omzetten in webinars. Na de zomer hoopten we de activiteiten weer voorzichtig op te kunnen starten en elkaar weer te ontmoeten, daar zagen we allemaal naar uit, maar het virus heeft de afgelopen periode helaas weer een opmars gemaakt.
In verband met de actuele situatie rondom Covid-19 en de daaruit voortvloeiende maatregelen hebben wij besloten de vergadering online te laten plaatsvinden. Het bestuur nodigt je van harte uit om hierbij aanwezig te zijn.
ONLINE VERGADERING
De datum waarop de vergadering zal plaatsvinden, is vastgesteld op donderdag 3 december 2020 van 15.30-16.00 uur. De agenda en de bijlagen zijn persoonlijk per mail toegestuurd. Voor een goede voorbereiding van de online vergadering ontvangen wij graag vooraf vragen en opmerkingen over de onderwerpen op de agenda. Dit kan tot en met uiterlijk 26 november per mail naar: info@debiz.nl. Vragen die tijdens de vergadering opkomen, kun je via de chat stellen. Tijdens de vergadering wordt via de chatfunctie gestemd over de voorgenomen besluiten. Dit wordt tijdens de bijeenkomst verduidelijkt.
AANMELDEN
Je kunt je aanmelden voor de online vergadering door je in te schrijven via onderstaande link. Je ontvangt ruim voor aanvang van de vergadering de link (MS Teams) voor deelname.
BEN JE HELAAS VERHINDERD?
Wanneer je niet in de gelegenheid bent om deel te nemen aan de online vergadering dan verzoeken we je vóór 3 december - 12.00 uur het stemformulier in te vullen. Door het invullen van het formulier breng je je stem uit op het verslag van de vorige vergadering, de begroting en daarbij horende contributiebedrag over het verenigingsjaar 2021. Heb je vragen naar aanleiding van de begroting en contributiebedrag, dan vernemen wij dat graag! Stel je vraag per e-mail naar info@debiz.nl.
Uiteraard is op 3 december ook tijd om even bij te praten. We hopen je online te ontmoeten, tot dan!
Met vriendelijke groet,
Beter Internationaal Zakendoen
Marjolein Rojo – Voorzitter
Aanmelden voor dit online evenement?
Inschrijven voor dit evenement is helaas niet meer mogelijk.
Kijk in onze agenda naar de aankomende evenementen, je bent van harte welkom!